Cheeky Malin

2012-01-29
15:15:55

Skön söndag som ett skabbigt roadkill och ett missat besök av Petros

I dag har jag varit i ett segt halvvaket tillstånd efter ännu en sömnlös natt. Jag vet inte vad som gjorde det så jävla omöjligt att somna men samtidigt är det ju inget nytt fenomen. Jag sover i regel alltid dåligt. En god natts sömn är undantaget. I dag har jag dåsat av ett par gånger så jag förhoppningsvis är utvilad på jobbet i morgon. Jag har en brutal huvudvärk som jag Alvedonar bort som en riktig white trash-brud.

Min kompis Petros, som är inflyttad till Sverige från Grekland, har mellanlandat i stan innan han ska vidare till Örnsköldsvik. Han skickade sms om vilket kafé han lunchade på och jag såg sms:et nästan en timme senare. Jag var nyvaken och låg som en strandad val eller ett skabbigt roadkill i soffan. Skulle inte hinna även om jag hade varit utan huvudvärken.  Synd. Får ringa och prata med honom via ”bullshit Skype” som han kallar det, eller offra lite av mobilräkningen helt enkelt.

Resten av min afton går till att försöka laga till en duglig matlåda till i morgon och leta i dvd-högen efter något som går att se om.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: