Cheeky Malin

2012-02-14
06:27:41

Nyfallen snö - brukar innebära jobb
Nej Camilla H, jag ska INTE ut och ploga. Jag jobbar på ortopedens akutmottagning så för mig betyder snö fler akutfall. I går när jag kom hem så var jag så trött i huvudet att jag somnade i omgångar under hela kvällen. Minns ingenting alls av kvällen om jag ska vara ärlig. Vaknade bara för att dricka något då och då.
Jag har själv haft turen att aldrig bryta något trots att jag är en klumpeduns som ramlat MASSOR av gånger. Fast, jag verkar istället dra på mig hjärnskakningar. Har haft ett antal och till och med skrivit tentor mitt under pågående hjärnskakning (en mindre bra idé). Jag vet inte varför jag låter min skalle ta emot varenda fall, men med tanke på min skalles "size" så har jag väl inget val. Klotskalle = Tung last.
Ha en bra dag mina vänner - halka inte!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: