Cheeky Malin

2012-02-16
06:34:01

Långhelgen närmar sig och fortfarande utan kimono
Har snart fyra dagar ledigt och det ska bli så skönt. Jag hoppas att vädret kommer vara promenadvänligt och att jag inte kommer vara "katatonisk" som vanligt. I övrigt ska jag försöka njuta och få ut så mycket som möjligt av dagarna. Men med tanke på hur snabbt fyra dagar går så kommer jag kanske inte ens ta mig ur noppriga morgonrocken. Varför har jag inte skaffat mig en dyr och fin kimono som jag önskar mig? Ja just ja, för de som jag vill ha är för dyra och de som jag har råd med är patetiska. Fast jämfört med min noppriga sak är det rena lyxrockarna. Ska kolla upp det. Kanske hittar en duglig kimono för en resonlig summa om jag anstränger mig lite.
kimono som
Den här skulle kanske "duga" men det är en gammal bild och länken verkar inte fungera, så får leta vidare...
http://www.blogger.com/www.japan-promotions.co.uk
/Cheeky Malin
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: