Cheeky Malin

2012-02-17
06:25:46

Gick inte jag precis hem från jobbet? Ska jag dit IGEN?
Det känns som jag precis hasade mig över gatan hem från jobbet och nu sitter jag plötsligt och håller koll på tiden igen. Ska om cirka en timme vara ombytt och klar. Varför går tiden så snabbt? Veckorna flyger iväg och dagarna består mest av jobb. Jag har nu fyra dagar ledigt och jag hoppas att jag hinner känna av ledigheten. Innan jag hinner reagera så kommer jag vakna upp en vacker dag och vara pensionär. Gaggig och förvirrad kommer jag kanske även då hasa över gatan till jobbet - bara för att motas hem igen...
Trevlig helg allesammans!
Kommentarer:

Sv - Tack för ditt besök hos mig och din värmande kommentar. Välkommen åter om du gillade min blogg.

2012-02-17 @ 07:14:31
#2: Helénan

Gaggig och förvirrad kommer jag kanske även då hasa över gatan till jobbet - bara för att motas hem igen



hahahaha, jag döööör. Ser dej framför mej hur du bjebbar upp dej......hahahaha<3

2012-02-18 @ 09:33:01
#3: Cheeky Malin

OM jag skulle! Jag ogillar att motas.. ;)

2012-02-18 @ 09:34:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: