Cheeky Malin

2012-02-13
06:31:14

Körde en truck över mig i natt?
Okej, då är det måndag igen. Jag har rivit sönder mina handflator under natten och det har pågått under djup sömn. Jag la ner huvudet på kudden och sedan ringde min mobil för väckning. Det kändes som två sekunder lång natt. Great. Precis vad jag ville ha, en två sekundare.
Jag var nyduschad när jag la mig men nu sitter jag ändå här med ett råttbo på skallen, rivsår på handflatorna och fejset ska jag inte ens gå in på. Till och med i ren text skulle ni förfasas. Horribelt, är ett passande ord för mitt fejs. Vad hände? Körde en truck över mig i natt?
Kommentarer:

Vad i hela världen får dig att riva sönder handflatorna, flicka?

2012-02-15 @ 21:43:46
#2: Cheeky Malin

Vet inte men tror jag gör det under stress... Måste bli bättre på att smörja in dem.

2012-02-15 @ 21:49:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: