Cheeky Malin

2012-02-12
15:49:35

Feberdröm
Jag tog ett foto förut innan jag gick ut och jag ser helt vinögd ut. Av trötthet eller feber. Jag skulle klippa in det i inlägget men skrev på fotot att jag SKELADE. Vilken miss. Nu orkar jag inte reparera skadan så skiter i bilden. Det var en töntbild i alla fall. Får bli en sovrumsbild från i morse på mina svettiga lakan. Fräscht. Har en huvudvärk som skvallrar om ännu en febrig natt. Har nytvättade lakan på tork och det verkar få bli repris på det i morgon. Fan, tror jag är förkyld.
Sovrum efter febrig natt
Ring alla inredningstidningar! Tipsa om den fantastiska bäddningen! Är sjukt nöjd.
Kommentarer:
#1: Meekatt

Haha, bäddningen är fantastisk! Svettiga lakan i en jävla oordning... Sjuk...? Yeah right! ;)

Berätta nu vem det var istället!

2012-02-12 @ 18:42:32
#2: Cheeky M

yeah riiight I wish

2012-02-12 @ 19:27:07
#3: millan

Tell us!!!!!!

2012-02-12 @ 23:57:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: