Cheeky Malin

2012-01-31
06:20:28

Självinsikt tack
Gammal utan självinsikt
Alltså, jag vet inte om jag vill applådera henne för att hon skiter i alla andras åsikter eller om jag vill klubba ner henne. Fräscht? Har människan ingen självinsikt alls? Om man inte äger en KICKASS-rumpa och råkar vara från Brasilien och dessutom gör ett bikinijobb för Sport Illustrated så kanske man ska ge fan i en STRINGBIKINI..
Den där platta, skrynkliga och gamla rumpan har gjort sitt. Den har tappat hoppet och gett upp och det borde även bikinin göra. Ge upp.
Bild tagen från: http://media.photobucket.com
Kommentarer:
#1: Sofia

Men shit va vidrigt. Hoppas jag aldrig behöver se det i verkligheten för då kanske jag får för mig att gå fram och meddela tant att hon inte behöver sola den där rumpan för ingen vill se den iaf.

2012-01-31 @ 07:48:36
#2: Cheeky Malin

Undrar om hon på fullt allvar TROR att hon är sexig? Eller är hon endast soldyrkare? Hm..huden ser ju läderaktig ut.

2012-01-31 @ 18:39:03
#3: Tammy

Tror att hon på fullt allvar struntar i vilket, haha :)

Så sitter man här och snöar in sig på varenda en liten detalj på sin kropp!. String? Aldrig, inte ens när jag hade a bod to die for! Tanten är modig, allt jag har och säga...

2012-01-31 @ 20:59:54
#4: Johanna

Fräsch brud! Man skulle ju vilja vända på henne och se hur hon ser ut framifrån..

2012-01-31 @ 21:07:25
#5: Cheeky Malin

Tammy: Ja stringbikini är inget jag satsar på i sommar...

Johanna: Kolla in henne framifrån är nog horribelt. "Bikinin" ser lite egengjord ut och törs knappt tänka på hur den sitter framtill..



Hon ger "ängslig stjärt" en nytt ansikte.

2012-01-31 @ 22:26:06
#6: Meekatt

Usch, det är en sån där "one size fits all" ifrån en billig Amelia-prenumeration! ;)

Jag fick en sån bikini en gång, trekans-bh'n täckte bröstvårtan. One size - fuck off! Hahaha!



Heja lädertanten! Säkert dement och tycker själv att hon är läckrast på beachen! .)

2012-02-01 @ 00:34:51
#7: Meekatt

Usch, det är en sån där "one size fits all" ifrån en billig Amelia-prenumeration! ;)

Jag fick en sån bikini en gång, trekans-bh'n täckte bröstvårtan. One size - fuck off! Hahaha!



Heja lädertanten! Säkert dement och tycker själv att hon är läckrast på beachen! .)

2012-02-01 @ 00:35:05
#8: Meekatt

Tjatig? ;)

2012-02-01 @ 00:35:53
#9: Cheeky Malin

Ha ha ha det händer mig med när jag kommenterar..Vet inte varför. Jag tar bort en. ;)

Ja sånt som delas ut gratis i tidningar passar ALDRIG mig och jag är inte enorm. Är det bara ett gäng tioåringar och jag som läser tidningen kan man undra? Inte för att jag är nå't fan av någon direkt tidning.

2012-02-01 @ 06:10:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: