Cheeky Malin

2012-01-25
18:31:33

Personalfest runt hörnet
I morgon måste jag upp tidigare än normalt eftersom vi har en teeny tiny personalfest efter jobbet. Jag vet inte hur många vi blir men gissar på runt 25 pers. Jag hinner inte hem och fixa mig efter jobbet så frissan måste halvfixas på morgonen + välja ut och ta med kläder att dra på sig + ta med smink för den extrema makeovern och det viktigaste av allt: Bag-in-boxen som står i skafferiet.
Jag hörde i förbifarten hur Per stod och smidde planer inför festen. Han missar "aldriii" ett tillfälle med bus och spex. Vad blir det den här gången? Jag vet att det kommer bjudas på smörgåstårtor och känner jag mig själv rätt så kommer jag moffa i mig som om morgondagen inte fanns. Tänkte att jag skulle göra ett tappert försök till att försöka dölja buksvinet i morgon med en tunika i värsta Demis Roussos-andan. Forever and ever...
Kommentarer:
#1: Meekatt

"Tänkte att jag skulle göra ett tappert försök till att försöka dölja buksvinet i morgon med en tunika i värsta Demis Roussos-andan." Hahahaha! Underbart!

2012-01-25 @ 21:01:24
#2: Cheeky Malin

Har precis valt ut morgondagens outfit - fick huvudvärk på köpet. Jeansen ser små ut.. en grnutta för mycket luft i tarmen i morgon kommer göra det omöjligt.

2012-01-25 @ 21:17:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: