Cheeky Malin

2012-01-30
22:31:54

Misstänker en liten stroke
Kan det vara så att jag har fått en liten teeny tiny stroke? Tycker jag kastar om bokstäver mer än vanligt och dyslexi verkar mer och mer en diagnos att föredra. Nu har jag varken dyslexi eller har fått en stoke, men jag är trött som en tiobarnsmorsa under influensatider. Jag hasade precis förbi en spegel och tänkte att jag måste tvätta av mig sminket innan jag blir för trött. Jag är livrädd över att eventuellt piggna till igen om jag skulle tvätta av mig för sent. Vad jag redan hade GLÖMT, är att jag är helt nyduschad. Trots att jag såg mig i spegeln och trots att jag var nyduschad så fick jag för mig att jag skulle tvätta av mig sminket. Inte förrän jag hade tvålen i ansiktet och fingertopparna letade efter mascaran kom jag på det. "Va fan..jag har ju duschat!"
Nu sitter jag här och gaggar och kanske bara TROR att det blir en läsbar text. Ni kanske bara ser något som ser ut som en ettåring kladdat på tangentbordet med knubbiga fingrar? Ja, knubbiga fingrar stämmer, men de sitter på en "strokedrabbad" Sleepy Malin...
Kommentarer:
#1: Sussie

Ska du ta och slappna av ett par hekto nu?

2012-01-30 @ 22:38:21
#2: Cheeky Malin

Kanske ska äta några av alla tusen Lakrisalrullar du gav mig?

2012-01-30 @ 22:46:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: