Cheeky Malin

2012-01-28
13:14:35

En riktig bitterf*tt-dag
Åh, ibland önskar jag att någon ska börja mucka med mig bara för att jag ska kunna tömma all skit som jag bär runt på - på just den stackars kraken. Jag stod i kassakön och hoppades att någon skulle hetsa bakom mig och stå i nacken på mig där jag ska knappa in kortkoden, men av alla dagar så stod kunden bakom mig snällt och väntade. Va fan! Jag ville ju ha en anledning till att kunna vända mig om och apatiskt glo på någon stressad medelålderskärring och bara väsa fram ett kortfattat, men jävligt talande: Kuk.
Jag vet inte varför jag känner mig så jäkla lättretad i dag. Har inte några hormonella ursäkter att komma med. Måste bara vara ett behov att att få vara en riktig bitter*tta och behov av att spy galla. TRYCKTE därför i mig en liten bar av något slag. Hittade den bland naturgodiset så fick för mig att den var en aning nyttigare än allt annat jag var (och är) sugen på. Förresten, tror jag vet varför jag är grinig. Ibland saknar man någon som man egentligen inte ska sakna. Tror jag gör det i dag. Jävla skit. Kuk.
Kommentarer:
#1: Helénan

......hmmmmm, jobbigt......men snart känns det bättre.....kan du inte gå loss på något hemma?????? lr det kanske är dumt...!!!!!! sätt på en riktigt bra låt och skrik med i texten....typ nobodys whife llr nått.....kramar bästa<3

2012-01-28 @ 13:32:17
#2: Cheeky Malin

äh..inte min grej

2012-01-28 @ 13:35:44

Tack för din kommentar hos mej och när det kommer till det du skriver: I know the feeling! ;)

2012-01-28 @ 14:02:37

Jodå, dom ska behållas. Dilemmat är bara i vilken storlek, fast jag tror dom jag har blir bra... Tror jag... Kanske... Om fötterna svullnar en millimeter... Eller nå't... Ååååh! Beslutsångest! :))

2012-01-28 @ 17:28:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: