Cheeky Malin

2012-02-04
09:18:13

Vem fan är "Jockiboi"?
Sitter och slöläser Aftonbladet och nyheterna blandas med nöjesnytt (skvaller rent ut sagt). Jag läste precis en "artikel" om någon kille som har blivit oskyldigt uthängd och anklagad till att ha smittat några brudar med en könssjukdom. Vem fan är han? Jag har aldrig vare sig sett honom eller hört hans namn. På bilden verkar han stå i en Robinsonmiljö så det är väl därför jag inte känner igen honom. Vem över tio bast kollar på Robinson?

Oavsett vem man är så måste ju de där "15 minuterna" ha ett högt pris. Jag tyckte nästan synd om honom tills jag såg kommentaren:

– Jag har drunknat i mejl under dagen. Ett femtiotal tjejer som jag har haft sex med är förbannade och tycker att jag är det största svinet.

Har han haft oskyddad sex med MINST 50 brudar så kunde han ju lika gärna ha varit skyldig. Alla som har sex bär väl ett lika stort ansvar när det gäller att skydda sig, frågan är om tjejerna var medvetna om hur jävla aktiv han var med andra? Brudarna har för övrigt samma ansvar. Oskyddad sex betyder alltid risker. Det är upp dig DIG att skydda dig själv. Men hur clever är man om man vill ha sex med en kille som kallar sig för "Jockiboi"?



Kommentarer:
#1: Johanna

Han var med i nån dokusåpa för ett tag sen, gjorde sig känd för att ligga med allt och alla, så tjejerna var nog medvetna om att ligga med honom innebär nån sjukdom som följd.... Jag har koll ;)

2012-02-04 @ 09:39:46
#2: Cheeky Malin

Ja det är ju superpucko att ha oskyddad sex med en sådan kille och sedan skylla på honom. Jag misstänker att det är jävligt unga tjejer. Man får hoppas att de är mer försiktiga i fortsättningen om de får för sig att snuska med killar som kallar sig "Jockiboi"..

2012-02-04 @ 09:45:28

Såg precis som Johanna denne lille playboy i ett avsnitt av "Kungarna av Tylösand" (det räckte med ett, sedan hade jag fått nog...) så nog visste tjejerna vem det var dom hoppade i säng med.



Det som jag tycker är intressant är vad som ger "stjärnstatus" bland "dagens ungdom"... En hel generation full av omdömeslöst handlande... För säga vad man vill... Jag TROR faktiskt att vi tänkte lite längre än vad näsan räckte när vi var i tidiga 20-årsåldern. I jämförelse med hur det ser ut idag, alltså...



Nu lät jag uråldrig... Kanske jag är också... En riktig dinosaurie är jag, men jag är i alla fall inte utdöd... :)) Självklart hade även jag "hyss" för mej i min ungdom, men jag lever åtminstone fortfarande... Frågan är om dom som ägnar sej åt det beteende som ungdomarna ägnade sej åt i dokussåpan någonsin kommer att bli 40?

2012-02-04 @ 10:17:29
#4: Cheeky Malin

Jag levde i Grekland som ung och vi festade som tokar. Jag ångrar INGENTING men jag visste också vad jag gjorde hela tiden. Jag vet t ex att det som pågår nere på vissa turistbarer numera aldrig existerade förr. Det tycks hetsas fram situationer som ingen ung människa kan vara stolt över dagen efter.

2012-02-04 @ 10:22:09
#5: Tammy

Fniss... Säger inget :) Var inte Jockiboi med i det där programmet på Tv 3 där de fick slängas iväg om de svarade fel? Kom de vidare så fick de hoppa bungyjump i en pool. Alla B kändisar var med typ... Tyckte det var så ball att kolla på, kommer dock inte ihåg vad programmet hette. Visades efter Sean Banan på fredagar :D

2012-02-04 @ 13:32:33
#6: Mari

Sv. Men tack fina du.

Nej, en längre promenad i detta kalla väder är inget att satsa på. Det räckte gott och väl med den luften jag fick från och till gymmet..... =) Duktig du är, hoppas det går bra. Kraaaam

2012-02-04 @ 14:16:58

Jo... Och jag bodde i Florida i fem år, så jag har också en hel del saker som jag kan kalla för ungdomssynder. Fast precis som du så minns jag vad jag höll på med och det fanns absolut en gräns. Dessutom... En kille som öppet skryter med sina många erövringar har nog aldrig varit "my cup of tea"... Varken då eller nu... :)

2012-02-05 @ 21:53:31
#8: Cheeky Malin

Håller med!

2012-02-05 @ 23:56:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: