Cheeky Malin

2012-02-02
06:39:43

Snodde tydligen Lenas skåp - ooops!
Jag har stått och bytt om som en flykting vid ett skåp precis vid dörren på damernas och det är ett jäkla spring där. Jag skiter i hur bekväma alla andra är men jag anser att jag vill stå ifred när jag bullar runt halvnaken. INGEN i korridoren mår bra av en skymt av mig. Så i går efter över ett år så påpekades det att det fanns tomma skåp. Åh...
Jag roffade ett av de tomma skåpen längre in och slängde in mina prylar. Planerade en namnskylt och till och med ett icke ännu inköpt lås. Innan vi gick hem så upptäckte en annan Lena att jag hade skåpet bredvid henne: "Det är Lenas gamla skåp" la hon till.
Ehh, en kollega som är i Tyskland och blir kvar ett år till. Hennes skåp roffade jag. Oops!
Kommentarer:
#1: Helénan

hahahaha......RIIIIIIIIIISPEKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3

2012-02-02 @ 10:43:04
#2: K

Skäms du hemska människa

2012-02-03 @ 15:37:34
#3: Cheeky Malin

It's MINE!! Mine, mine and mine! ;)

2012-02-03 @ 16:25:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: