Cheeky Malin

2012-02-11
09:51:57

QX-galan - vad hade en pinsam E-type där att göra?
Jag låg i soffan och kollade på QX-galan i går och jag hoppades se en liten skymt av Tobbe någonstans. Det var riktigt bra underhållning och istället för en lite stiff publik så var det verkligen feststämning. Det som jag minns av galan nu i efterhand är den PROPPMÄTTA Shirley Clamp (hoppas att hon är gravid för annars verkar hon ha slukat några små gaymänniskor bakom scenen), söta Anton Hysén och pinsmma E-type. Vad hade han där att göra? Jag visste inte att han var poppis inom gaykulturen. Hans gamla hits är ju inte ens bra. På QX-galan hoppade han runt på scenen och såg ängslig ut. Jobbigt att se. Stackars E-type.
Kommentarer:
#1: Monica

Ja du, undrade samma sak igår. Är inte E-Type lite förlegad..kände en pinsam stämning uppstå över hela framträdandet. Trodde inte jag helt ensam i min soffa skulle behöva skämmas;).

Annars JA vilket party..skulle gärna varit där. Måste ju skryta lite..Loreen vår Västeråsare ÄR ju så grym!;)



Ha en skön lördag, och jag ska köpa lite godis sen:).

2012-02-11 @ 10:31:08
#2: Cheeky Malin

Loreen är skitbra!

2012-02-11 @ 10:32:36

En gala jag gärna varit närvarande på, för det såg ut som om ALLA hade vrålkul. Inte minst Måns Zelmerlöf. :)



Jag tänkte PRECIS samma sak som du angående E-type. Stackarn försökte få igång publiken utan att lyckas. Han måste blivit helt knäckt av att bli utmanövrerad av Sylvia Vrethammar som fick alla att ställa sej upp och sjunga med. :)

2012-02-11 @ 11:21:57
#4: Helénan

hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

(hoppas att hon är gravid för annars verkar hon ha slukat några små gaymänniskor bakom scenen.......

UNDERBAR TANKE!!!! KRÅÅÅÅM<3

2012-02-11 @ 11:33:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: