Cheeky Malin

2012-02-06
00:58:28

Nattsuddar som en tonåring och vig som en gymnast
Synd bara att jag inte jag sova som en tonåring i morgon bitti. Klockan piper ett pip kl halv 6. Jag ska klä mig varmt så jag kan hasa runt på gatorna som en stel version av Frankensteins monster (med raka armar och ben)..
Jag kände att jag var lite väl paketerad i dag när jag skulle lyfta upp kundkorgen i en superhög trave med kundkorgar. Jag hade typ 10 personer bakom mig så kunde ju inte göra en scen av att jag inte kunde röra mig. Hade bilden av tio långa nackar som sträckte sig som ET-figurer i skallen. "Men, vad gör den där välpackade kåldolmen nu? Når hon inte upp?"
Så jag hann bara tveka i en knapp sekund innan jag låtsades vara smidig i min vinterskrud. Jag slängde upp korgen som om jag var gymnast och jag tror att min nacke pekade finger åt kön bakom mig under tiden. Så kändes det i alla fall.. ;)
Kommentarer:
#1: Anonym

hahahaaaaaaaaaaa....................<3

2012-02-06 @ 08:01:43

Hm. En nacke som pekar finger ... Måste vara världens bästa uppfinning. Hur gör man?

2012-02-07 @ 16:24:30
#3: Cheeky Malin

Sister Moonshine .. Det sitter nog mest i attityden. ;)

2012-02-07 @ 19:16:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: