Cheeky Malin

2012-02-06
18:31:50

Kolla! Inga händer!
Sitter och väntar på mina potatisklyftor att bli färdiga... Men kom igen nu då! Jag är så hungrig. Jag nästan känner för att slänga upp all mat på bordet, skita i att duka upp alltså, som på tjockisprogrammen. Ni vet, när det väller ut fet mat över att bord som ska föreställa deras "onyttiga" vecka? Så vill jag ösa upp maten och moffa i mig och samtidigt gapskrika med munnen full:
- Kolla! No hands!
Men jag behöver bara ett litet teeny tiny hörn av bordet. Måltiden är inte stor alls och jag misstänker att jag kommer sitta och hacka tänder med ny köldskada över en smoothie ikväll. Fast inte än. Efter sovstunden naturligtvis. Den är på intåg. Jag känner hur jag vill lägga mig och bara vila ögonen en liten stund. Slutar väl med att potatisen blir kol och jag får inta "lägereldsmåltid".
Kommentarer:
#1: Tammy

Haft en jobbig dag? Hoppas du fått vila och klyftorna inte var förkolnade! ;) Vi åt också potatisklyftor, hihi!

Höres, kramis

2012-02-06 @ 20:58:04
#2: Cheeky Malin

Klyftisarna blev supergoda! Nu ska jag bara planera en låda till lunchen i morgon. DET är jobbigt..

2012-02-06 @ 21:04:27
#3: Tammy

Fördelen med att vara sjuskriven, behöver ingen matlåda, Yay! Tur jag är positiv, hihi :)

2012-02-08 @ 21:40:16
#4: Cheeky Malin

Ja fortsätt med den inställningen!!

2012-02-08 @ 21:58:38
#5: Cheeky Malin

Ja fortsätt med den inställningen!!

2012-02-08 @ 21:58:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: