Cheeky Malin

2012-02-03
16:41:46

I'm back! Tack vare killen på Tre
Inte för att jag tror att någon hann att märka något, men JAG fasade för det allra värsta. Nytt bredband eller skulle jag hiva ut datorn genom fönstret i ren frustration? Jag har tyvärr inte den bästa erfarenheten av kundtjänsten på Tre och jag ringde (med en klump i magen) tidigt i morse och frågade hur jag skulle fixa mitt stendöda mobila bredband. Tjejen i kundtjänst sa att de jobbar på felet. Jaha, så skönt. Så efter jobbet provade jag inte ens mitt bredband utan donade med allt annat som ska hinnas med en fredag. Jag ignorerade oron i magen.
Sedan satte jag med med datorn i knäet och testade...klumpen i magen växtre. Skulle det gå? Nej. Självklart inte. Connection terminated. Jag som för ett par år sedan har fått ringa kundtjänst i ett annat ärende minst 15 ggr innan det åtgärdades, suckade och ringde ändå. Killen som tog emot mitt samtal hjälpte mig genom att hänga kvar i luren medan jag mekade med SIM-kort och startade om. Plötsligt så funkade allt som vanligt! Tack Tre! Killens hjälp räddade min nya laptop från att åka ut genom ett fönter och landa på en isig gata i trist småstad. Nu får den stanna kvar inne i värmen.
Förresten, fem dagar in i smalkostlandet så tycker jag att magen känns en aaaaning plattare. Tror nästan att jag ska fira med en Dajm. ;)
Kommentar:
#1: william

sååå jobbigt när dator & allt ska trassla;O

du förtjänar dajm;3



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:3

Och vad tycker du om mina "Do you remember the field" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-02-03 @ 17:05:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: