Cheeky Malin

2012-02-08
21:54:06

Felbokade biobiljetter blev en hit
glada biobrudarförsta radenvåra dojor
Jag och Ann-Britt hann med ett kort krogbesök innan biobesöket så vi var lite fnittriga och glada när vi anlände till Filmstaden. Vilket ni kan se på första bilden. Då var vi nämligen ännu inte medvetna om att mina förbokade biljetter som skulle vara på raden längst bak var helt felbokade. Jag hade misstagit mig på bokningsbilden och helt sinnessjukt bokat längst fram. Cheeky Smidig? Det var först när vi gick mot salongen som Ann-Britt plötsligt läste på sin biljett:

- Rad 1?

Mycket riktigt. På den andra bilden ser ni våra platser. Jag vet inte vad jag ska säga. Vi satte oss skeptiska och mumlade något om att Ann-Britt får boka nästa gång. Men va fan, vi hade i alla fall utrymme för benen och kunde sprida ut oss åt sidorna. Det kändes faktiskt nästan som vi satt i någons vardagsrum - framför en skitstor tv.
När vi skulle gå ut så vände vi oss om och såg att resten av salongen var proppad med andra biogäster. Vi hade helt klart bästa platserna. Helt av misstag. Våra felbokade biljetter blev en hit.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: