Cheeky Malin

2012-02-05
10:12:20

Det sprakar om mig
Är det fler som har tokmycket statisk elekticitet i håret och i kläderna nu? Det sprakar om mig vid minsta rörelse och håret tycks göra ALLT för att lämna min skalle. Häromkvällen rev jag i hårbotten och såg med blotta ögonen hur mjäll började flyga omkring som om det snöade inomhus. Tur att man har resurser. Öppnade badrumsskåpet och drog i något medel jag fått av farsan. Det verkar räcka med en enda skvätt per vinter så är det avklarat. Undrar vad det är för medel egentligen? Är det ett universalmedel som även tar bort torr och fnasig hud i fejset? Vågar inte testa. Kan inte komma till jobbet med bortfläkt hud och stå och välkomna skadade patienter på måndag...
Tänkte ta med min sprakande och vilda frisyr på promenad senare under dagen. Bäst att man gör det i dagsljus så ingen tror att jag har hängt julgransbelysning över skallen.
Ha en skön söndag allesammans! ;)
Kommentarer:
#1: Tammy

Jepp, det sprakar som fanken! Det är kölden som gört.. Fattar inte hur men den är boven! Ha det skönt i kylan! :)

2012-02-05 @ 15:06:19
#2: Cheeky Malin

JA det är kylan som är boven. Tack detsamma!

2012-02-05 @ 15:13:44
#3: Anonym

HAHAHAHA, ÅTERIGEN EN SKRATTUPPLEVELSE.....Vågar inte testa. Kan inte komma till jobbet med bortfläkt hud och stå och välkomna skadade patienter på måndag.....

tACK fiiina för alla skratt du skänker.....<3

2012-02-06 @ 08:07:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: