Cheeky Malin

2011-10-14
06:40:25

Överkäcka Rachel Ray
Sitter och slår ett getöga på morgonteven som visar den totalt överkäcka Rachel Ray. Jag menar, vad lider hon av? Hon är "all over the place"! Sedan detta ständigt slickandet i mungipan.. Sluta! Det härjas (och slickas!) under hela programmet. För övrigt undrar jag vart hennes hals är? Hon ser riktigt "butch" ut trots att hon verkar vara 1,50 m lång. Vad lagade hon egentligen, denna lilla hyperaktiva? Det kastades i mat i en hastighet way too early på morgonen för mig. Riven ost? Vad mer?
Kommentarer:

Jo, det är lite mkt Halleluja och klackarna i taket. Så mkt inte jag.

2011-10-14 @ 17:36:46
#2: Cheeky Malin

Nej jag retar ihjäääääl mig! Moget.

2011-10-15 @ 20:55:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: