Cheeky Malin

2011-10-28
17:51:04

Jordiga händer och skit under naglarna

Har precis planterat om nästan alla krukväxter under eftermiddagen. Kärringsyssla or what? Det kändes något ofräsch med jordiga händer och skit under naglarna.

Har stor lust att öppna en av vinflaskorna och sniffa lite på ett glas rött men orkar inte gå ut för att vara social. Jag har aldrig fixat att sitta solo och lapa i mig vin så jag antar att det blir en vinfri afton. Orkar inte stå där och trängas med alla nötter som måste ut på halloween och lyssna på raggrubriker från fulla gnällbältare som har noll koll på hur man imponerar. Nä, det är nog för tidigt för mig. Är inte desperat nog...än.

Kommentarer:
#1: Johanna

Jag gillade han som sa att jag var ung och oförstörd, eller nä det gjorde jag inte :)

2011-10-28 @ 19:23:35
#2: Cheeky M

Ha ha ja hur var det där ni igen? "Ja alltså jag gillar dig med men du är så ung och oförstörd". Vad gör det MIG? Gammal och skadad? ha ha ha

2011-10-28 @ 21:15:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: