Cheeky Malin

2011-11-14
21:27:16

Kurrande mage och några få banala jäkla laster

Det enda som skulle kunna kompensera min kurrande dietmage är att få kedjeröka men det har jag också lagt av med. Det får mig att tänka: Vad har jag egentligen för laster?

Jag har t ex slutat leta efter losers på krogen, jag röker inte längre (typ), jag äter nyttigt (jaaa, jag vet att det är första dagen IGEN) och jag har minimerat mitt intag av coca light dramatiskt. Så, vad har jag egentligen för laster kvar? Låt se, jag är ganska duktig på att vara lat. Är det min enda last? Hm, har varit ganska flitig på att spendera pengar efter att jag blev dumpad så kanske är jag en shopoholic? Eller man måste nog spendera över sina tillgångar för att bli det. Så långt har jag inte gått än. Jag fegisshoppar. Vad mer? Jag dricker ju fanimej knappt alkohol...fast så fort jag skrev det blev jag sugen på ett glas rött. 

Helst skulle jag vilja sitta på en mysig plats just nu med en flaska vin, ett paket cigg, en snygg och charmig kille och bara lata! Och samtidigt veta om att kylen hemma är proppad med cola light och fet choklad. Mums.

Men nej, jag har inga laster. I så fall bara några få banala jäkla laster.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: