Cheeky Malin

2011-12-22
18:27:25

Vem ställer upp?
Ja, vem ställer upp och kommer hit och lagar en trerätters åt mig? Kom igen nu. Jag kommer inte klaga, håna eller ens flina - bara äta och njuta. Kommer vara så tacksam.

Kanske kan nöja mig utan förrätt förresten. Jag klarar mig bra på varmrätt och en smarrig efterätt. Gärna glass. Eller, vänta nu. Jag kan hoppa över efterrätt också. Jag vill inte hålla igen och lämna plats till efterrätt när jag slukar varmrätten så skippa efterrätt också. Det räcker med varmrätt. Kommer vara så tacksam.

Det behöver inte vara något avancerat. Bara det är varmt och gott. Kanske lite starkt också. Vad tänker du laga? Hur lång tid kommer det ta? Du vet, jag är redan hungrig och jag vill gärna veta vilken tid du kommer hit och när maten är färdig. Så jag vet. Kommer vara så tacksam.

Eller du, skit i det. Orka. Det går snabbare med lite flingor och mjölk. Tack ändå. För ingenting.

;)
Kommentarer:
#1: K

Har just ätit två kalla korvar

2011-12-22 @ 19:41:46
#2: Cheeky M

Du är min idol.

2011-12-22 @ 19:51:05
#3: Sussie

Och jag har ätit en kall korv. Orka laga mat mitt i all hets.

2011-12-22 @ 21:13:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: