Cheeky Malin

2011-12-29
23:56:01

Segt..
Efter några dagars ledighet så har jag vant mig med att få sova till klockan halv tio om dagarna. Jag somnar visserligen sent så jag får väl kanske 3-4 timmars sömn - om jag har tur. Men i morgon ska jag jobba och klockan ringer kvart i sex. Då masar jag mig från soffan eller sängen ut till kaffebryggaren i köket, trycker i två bröd i brödrosten och hasar därefter tillbaks till soffan. Sitter som i koma och slurpar kaffe ur en halvliters mugg tills det går att sätta lite mascara på mina ihopskrynklade ögon. Sedan är det raka spåret över gatan till jobbet. Det tar mig fem minuter. Ja, promenaden dit alltså. Det tar en timme att softa igenom morgonkoppen. 

Kommer vara segt...

  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: