Cheeky Malin

2011-12-03
09:59:13

Mysig lödagsmorgon - not!
Hur annoying är det inte att först vakna till ett totalmörker och inse att klockan inte ens är sju - en lördagsmorgon? Hela veckan går åt att längta till just den här morognen, dvs sovmorgonen, och så ska man vakna av sig själv före sju? Va fan!

Av ren TROTS tvingade jag mig till att ligga kvar och mot alla odds lyckades jag slumra till igen bara för att vakna till ljudet av någon idiotgranne som fått för sig att slänga sin glasretur runt halv nio. BRAK, KLIRR, BRAK!!!
Har folk slutat ta hänsyn helt och hållet? Vem slänger sin glasretur på en innegård precis utanför massor av folks sovrum en tidig lördagsmorgon? Kan man inte vänta i alla fall ett par timmar? Hur som helst, det var bara att hasa upp och påbörja frukosten. Ska städa som en tok hemma i dag men tänkte hinna sticka och lämna in ett par Lottorader först. Hoppas på storvinsten och inser att jag faktiskt måste SPELA för att vinna. Dahh!

Inte nog med det, frukosten intas med ett svetsande och bankande utanför. Av någon anledning så har husrenoveringen som kommunen eller landstinget håller i utanför mig skippat helgledigheten. Lovely.   

Kommentar:
#1: Helénan

hahahahahaha, du är såååååå gaaaalet skojjig..krååååm<3

2011-12-03 @ 16:18:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: