Cheeky Malin

2011-12-26
11:16:19

Funderat färdigt
Nej, det blir ingen blogg med minnen från Grekland. Ni kommer få ta del av det på den här bloggen i stället - fast i mindre doser. Jag har faktiskt redan börjat rigga på en ny blogg men får se vad det blir. Kanske kommer jag bara ha den till att testa saker i eller kanske kommer jag lägga upp familje- och släktfoton och ha en lösenordsskyddad blogg. Ni ser ju vad som händer när jag sitter uppe en natt till klockan fem. Jag grejar. Därefter, morgonen efter, så börjar jag genast tänka: Näee.... va fan. Mina minnen är ovärdeliga och det som vore mest kul att skvallra, gapa och SKRYTA om - kan jag inte av olika skäl. Mest för att det är privat och jag vill ha minnena kvar som mina egna.

Så den idéen är skrotad. Slängd på högen med dåliga idéer. Har funderat färdigt. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: