Cheeky Malin

2011-12-08
17:28:21

Bakslag

Ni har säkert vid något tillfälle fått för er att återberätta en rolig situation men som inte gick hem hos andra. I dag hade jag ett sådant tillfälle. Det var brutalt. Jag fnissade tramsigt igenom storyn om hur jag på t-banan haft svårt att hålla mig för skratt fast jag suttit solo och jag förväntade mig fniss tillbaka från kollegorna som satt nyfikna och väntade på ”poängen”. Inte en enda kommentar om hur tokig jag är, att det har hänt dem med eller ens ett endaste fejkat skatt kom från deras läppar. Man kunde höra en knappnål falla. Så tysta satt de. Jag insåg att effekten uteblivit och kvar fanns bara ett gäng tidigare nyfikna men nu jävligt uttråkade kollegor. Var det allt? Ja.

Noterade tyst inombords att t-banestoryn INTE är en situation som bör återberättas.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: