Cheeky Malin

2012-01-27
18:26:44

Va fan jag vill inte ha en fettoblogg
Herregud... Inser att jag tramsar WAY TOO MUCH med fettoskämt och dietsnack i bloggen och det sista jag vill ha är en fettoblogg. Sorry, men mitt innehållsfattiga liv hindrar mig från några mer spännande inlägg för tillfället. Det blir bättre. Hoppas jag.
Den lilla "personalfesten" i går blev minst sagt städad. Det var i korta drag minifest på Karros rum, smörgåstårta och mer vin i konferensrummet, spex av Per, halvdan allsång med minisyrrorna och ett par smygbloss med huliganerna. Jag var hemma före klockan åtta och hann till och med slänga in ett par tvättar. Lite skillnad mot när man var i 20-årsåldern och festade hela nätterna, för att sedan åka direkt till kontoret i reseledaruniformen och stinka gammal tequila. Jag uppskattar att jag fick leva loppan som yngre men jag tror jag är glad att den tiden är förbi. Vraket i dag hade aldrig pallat trycket.
Men ett mellanting kanske?
Kommentarer:
#1: Meekatt

Hahaha, visst hade ett mellanting varit bra? Hemma före klockan åtta är nästan lite väl "pensionärsvarning"! ;)

Men ja, tur man släppte loss när man var yngre - nu pallar man inte trycket!



Dietsnack!? Äsch, vem lägger märke till sånt när man känner vittringen av ett NYTT choklad?! ;)



Trevlig helg!



//Meekatt

2012-01-27 @ 21:08:32
#2: Cheeky Malin

Tryckte nyss helnöt

2012-01-27 @ 21:39:23
#3: Helénan

hahaha...underbart..............men snart är det vår och sommar....då jäklars kan du vara ute till MIIIIINST 21.37.......<3<3<3

2012-01-28 @ 11:37:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: