Cheeky Malin

2012-01-04
23:22:28

Ska tillåta mig själv lite shopping
I helgen ska jag shoppa. Ska leta på nya kläder som jag känner mig fin i när jag går ut, lite nya hårprodukter att pimpa frillan med och kanske en ny parfym. Det beror på priserna naturligtvis. Jag har inte skrapat fram någon vinst än. Jag vill bara unna mig det. Tror jag behöver det. Piffa upp mig lite och inte bara tillbringa vinterdagarna i jobbkläder eller mysbrallan.
Jag skrev ett inlägg på Odd Torsten för ett par timmar sedan som fick mig att minnas hur kul det är att flirta - bara för flirtandets skull. Jag älskar ju att flirta, så kanske kommer flirtlusten tillbaka om jag känner mig lite finare igen? Jag kan ju inte sitta fullt riggad hemma så jag måste väl ge mig ut också. Hm, vet inte om det är min grej riktigt än. Jag börjar med shoppingen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: