Cheeky Malin

2012-01-05
06:24:13

Prisa röda dagar
I morgon är det en röd dag så jag har tre dagars sovmorgon att se fram emot. Underbart!
Jag måste förbi en affär i eftermiddag efter jobbet och sedan ska det lagas god mat i helgen. Måste ta tag i matlagningen igen. Det är synd att det är så trist att laga mat till sig själv. Det är inte så kul att stöka och böka i köket och sedan sleva i sig härligheten på två röda sekunder, för att därefter inse att matkoman måste avbrytas för att diska reda på stöket och böket i köket. Jag kan nämligen inte ignorera ett stökigt kök. Jag kan aldrig tänka "jag diskar lite senare". Jag har två minimala diskhoar som typ rymmer disken efter frukosten och sedan börjar ge intryck av att vara en knarkarkvart.
Fast i helgen ska jag lägga tid på att stöka, böka och diska. Har ju tre hela lediga dagar tack vare att fredagen är en röd dag. Prisa röda dagar!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: