Cheeky Malin

2012-01-14
11:28:02

Ingen ursäkt
Kan inte hitta någon ursäkt för att sitta hemma och glo när solen skiner. Ska ut och knalla med lite upptempo i lurarna. Det ser jävligt kallt ut så jag får väl packa in kåldolmen väl. Fan.
Blev lite peppad av att se gamla bilder i går och vill verkligen ner i mina snygga jeans igen. Jag har typ 15 par FÖR SMÅ jeans och just nu är till och med mina tjockisjeans tajta. Wtf! Vill ner i mina SMÅ jeans. Jag nämnde något om att tokstarta en diet till någon häromdagen men han sågade min idé direkt. Han ansåg att träning var nyckeln. Ja, så må vara, men för mig är en promenad till matbutiken ett maratonlopp just nu. Har noll energi alls. Vad är felet? Vintern, mörkret, tristessen och saknaden kanske?
Så nu när solen är framme en ledig dag - så finns ingen ursäkt till att inte ge sig ut. På med musiken and off I go!
Kommentarer:
#1: Helénan

.....brååååååååå!!!!!!

....fan jag har träningsvärk i dag.....-hm, MÅSTE betyda att det tog i går på min 1a träningsrunda....weeeei.... På måndag är det dax igen....då kan man säga att NUUUU, har jag börjat träna....Längtar till dagen jag kan ha ett par coola pants och ett linne...och mp3´n så där nonchalant i öronen....naaaaaaa, skall nog ha en mer Laura croft, tombrider outfitt....knäppa fast mp3´n i bandet på låret...yeeeeah.....och se så där mystiskt fokuserad ut.....föresten, kan man träna upp läpparna oxå??????<3 kram Youre BIGGEST Fan......<3

2012-01-14 @ 12:38:35
#2: Cheeky Malin

Skulle jag knäppa fast något på låret så skulle jag få spänna så hårt - att låret skulle få en midja...

2012-01-14 @ 13:57:00
#3: Sussie

Hur många jeans har man i garderoben som inte passar? Jag törs inte räkna.

2012-01-14 @ 19:30:25
#4: Cheeky Malin

Nej du slår nog mig med hästlängder. Jag har max 15. Vad har du? 400 st?

2012-01-14 @ 19:37:43
#5: Sussie

Typ.

2012-01-14 @ 21:03:34
#6: Cheeky Malin

Fast Jan tror att du bara har två?

2012-01-14 @ 21:17:14
#7: Sussie

Nja....han vet inte EXAKT hur många jeans jag har (det vet jag faktiskt inte själv heller) ..han brukar kommentera "nu får du fan slänga ett par gamla" när jag landar hemma med ett par nya jeans. Som alltid köps på rea....aldrig mer än 500....vem lurar man liksom.

Varför ska det vara så svårt att säga vad ett brallor faktiskt kostar. Det är ju mina pengar jag bränner.

2012-01-15 @ 21:27:17
#8: Cheeky Malin

Ja .. är det av samma drag som när du skyllde på Anders efter att ha klippt sönder häcken på Vinön?

2012-01-15 @ 21:36:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: