Cheeky Malin

2012-01-30
00:26:44

Cheeky Mongo
Jag valde naturligtvis en blogg som är lite begränsad i vad jag kan göra, men jag hänger kvar vid den ett tag till. Ikväll känns den helt mongo. JAAA, jag vet att det är helt politiskt inkorrekt uttryck men jag är gnällig. Det är för mig endast ett uttryck som hängt med från förr. Ska fixa ny header igen, men måste ha Sussie Pussie till hjälp. Vid ett senare tillfälle måste jag nog leta ny blogg tror jag. Just nu kan jag t ex inte se statistik mer än att si och så många är inne och kollar. Jag la i alla fall precis nyss upp en flik som heter "Följ mig", där de som orkar med mitt gnägg kan hitta länkar till mig på bloglovin' och Bloggkeen. Fler följer, men just nu ska jag lägga mig i soffan och FÖRSÖKA bli sömnig.
Until next time.. ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: