Cheeky Malin

2012-01-13
14:05:04

Boostar upp mig
Jag måste bli bättre på att boosta upp mig själv. Fan va jag suger på det!
I Grekland hade jag en bekant som var skitsnygg, verkligen skitsnygg. Hon var en kollega med min bästa vän och mitt starkaste minne av henne var då hon spydde på mitt jobb och bad mig torka upp det, samtidigt som hon bad om en ny drink. Härlig tjej. En sommar lyckades i alla fall min vän och denna skönhet få flera dagars ledighet och drog därför till en av partyöarna tillsammans. Min kompis berättade att första kvällen de gjorde sig i ordning för att gå ut, så satt den där skitsnygga lilla varelsen framför spegeln och mumlade till sig själv:
- Du är så vacker..du ser ut som en docka..min älskling..vacker...
Hon satt och pussade åt sig själv i spegeln också. Detta hade upprepats varje kväll. Som ett mantra. Jag är mer av den där typen som BARA snackar till mig själv när jag har gjort något dumt eller ser fulare ut än normalt. Jag väser:
- Men braaaa malin, ditt jävla pucko. SMIDIGT! Fan va klantig! Vad har du för jävla HÅR?
Måste fan bli bättre på att boosta upp mig. Så nu sitter jag här, ljuvligt mätt och belåten, så där härligt jobbsvettig och lekfullt för slö för en dusch just nu och...ser absolut fantastisk ut i min fräscha hoody och mjukt urtvättade joggingbralla. I'm absolutely fabulous. Ser ut som en docka. (Kåldocka.)
Kommentarer:
#1: Helénan

.....KÅLDOCKA!!!!!!!!!!!!!!!! NATUUUURLIGTVIIIIIS, var du TVUNGEN att lägga till det i slutet av ditt mantra.........Det får lixom INTE vara HELT klanderfritt..........Förövrigt tycker jag att kål är jättegott.......<3<3<3

2012-01-13 @ 20:16:32

Jamen, allvarligt, hon har ju rätt, den där snygga tjejen. Man bör ju peppa sig själv och inte dissa sig själv. Det räcker väl att andra gör det. Sen är det ju inte nödigt att glo på sig själv i spegeln 24-7 och att glömma att det finns annat i livet än vackra ögon och tjockt och tjusigt hår. Jag menar. Man kan ju lägga till att man gillar inre egenskaper också.



Jaaa! Mera boostning till folket! Både åt sig själv och åt andra!

2012-01-13 @ 23:18:24
#3: Cheeky Malin

Håller med! Ska absolut börja peppa mig själv verbalt framför spegeln. Kanske med ett litet: Du duger jävligt bra Malla! ;)



2012-01-13 @ 23:23:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: