Cheeky Malin

2012-01-03
20:43:28

Blir galen
Jag hade hoppats på att komma igång ordentligt med diet i går. Så bra det gick. Jag fick yrsel och blev illamående redan innan första lunchen var avklarad och plötsligt orkar man inte leva på kokt ägg eller räkna points. Nej allt man vill göra är att ligga hemma i soffan och käka glass. Nu gjorde jag ändå inte det. Jag höll mig till en fräsch sallad och senare på kvällen en god soppa. Det är bara så bittert att det blir yrsel och ösregn när man äntligen vill ta tag i det. Dessutom spyr alla ut bantningsresultat, råd och målvikter i bloggar, statusuppdateringar på Facebook och i tidningsrubriker. Så gissa vad jag har gjort? Jag har beställt Katrin Zytomierskas bantarbok med LCHF-varianten. Har aldrig trott det är min grej men va fan, ska testa om det är något. Behöver rivstarta med en "ny grej".
Det är så tröttsamt att pressa sig ner i sina "stora" jeans som ska sitta baggy och inse att de sitter limmade som ett andra skinn över röven. För att inte snacka om dallret som en gång var en mage som rular ut ovanpå linningen. WTF!
Nej, jag blir galen. Ska jag behöva sitta och gny om att "jag tänker inte vara fet den här sommaren också" och sedan återigen sitta där i en fluffig tunika och svettas? Händer det, mina vänner, då blir jag GALEN på riktigt.
Kommentarer:
#1: Sussie

Go girl!!

2012-01-03 @ 20:59:56
#2: Cheeky M

Skulle kunna halsa i mig en påse M & M's..

2012-01-03 @ 21:21:10
#3: Helénan

....-hmmm, men jag har fått för mej att LSHJ lr vad det nu heter.....,kan ge väldiga hjärtproblem.....-tyyyyp fettet i kosten lagras och blir som PROPPAR i venerna......-DET SKALL mumsas korv, DET skall mumsas grädde, DET skall stekas i flått.......etcetra.......-.....-menar....-HUR BRA KAAN DET VARA??????? ......-hm visst, det låter iofösig som dieten man går på redan nu......., bortsett fr pasta, bröd, potatisar....och ALLT med socker i.........OCH DET ÄÄÄÄR väll det som är poängen.....EN KOST UTAN SOCKER!!!!!!!!!!!...-HAR JAG RÄTT? , LR har jag fel ??????? -SHOULD I STAY OR SHOULD I GOOOOOOOOO, tyyyyp!!!!!!!!!!!!!!!!!hahaha<3<3<3

2012-01-04 @ 00:07:58
#4: Cheeky M

Nej det är inte min grej heller. Jag menar att för 149 kr köpte jag en bok som kanske kan ge mig en ny start. Annars är inte jag varken direkt korvätare eller gräddälskare. Såg du dieten jag la upp på Odd Torsten? Den har inga direkta mått men den funkar faktiskt. Jag och en kompis körde den i Grekland med BRA resultat.

2012-01-04 @ 00:13:12
#5: Helénan

<3<3<3

2012-01-04 @ 00:23:05
#6: Helénan

......-APPROPÅ SVETT++++++++++++++++++++++? -minns du förr,förr somaren??????? -Heléna i svettprackt..........<3

2012-01-04 @ 00:47:45
#7: Cheeky M

Förrförra sommaren var du glansig som efter en rockkonsert..

2012-01-04 @ 00:49:38
#8: milla

Tallriksmodellen kanske vore något för dig. Hoppas den nya boken är bra

Lycka till

2012-01-04 @ 21:05:09
#9: Cheeky M

Ja, jag VET egentligen exakt hur jag ska göra. Det är motivationen jag saknar.. Hoppas ork, lust och intresse dyker upp snart. Ska hämta ut boken i helgen. Tror inte att det är min grej med ska slå ett öga i den.

2012-01-04 @ 21:34:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: