Cheeky Malin

2012-02-05
19:34:17

Maria McKee's pipa och Cheeky Malins nuna
Vilken pipa hon har! Någon som har tröttnat på den här låten? Jag tycker den håller än. Osminkad som alltid
Sitter och deppar lite efter duschen och jag är osminkad och opimpad som vanligt. Kommer inte ihåg när jag var uppklädd för en natt på stan sist. Sitter och lyssnar på musik på You Tube. Snubblade in på klippet ovan. Fan så bra den är ÄN!
Vissa dagar känns av någon anledning lite extra mörka och tråkiga. Det känns som att en stor dos apati kryper in under skinnet på mig. Alltså, mer än vanligt. I dag är en sådan dag. Tänker på hälsan, på kärleken, på tröttheten och på vad jag kan förändra? Jag måste kanske börja påverka det jag kan och acceptera det jag inte kan. Jag vet att det låter som ett AA-möte men det ligger väl något i det? Mitt missbruk är APATI.
Hej allihop, jag heter Malin och jag är apatisk.
Kommentarer:
#1: Anonym

Gullan dåååååå....

Varma kramar...

-faaaast....det där på slutet...Hej allihop, jag heter Malin och jag är apatisk.....FICK MEJ ATT SKRATTA....VÄLDIGT MYCKET....!!!!!! KRAM

2012-02-06 @ 08:04:11
#2: Cheeky Malin

Ja dags att ta tag i apatin och ge den en spark i röven. Action!! (fy va jobbigt..orka)

2012-02-06 @ 17:27:13
#3: Tammy

Sådana dagar lider vi alla av. Tur att de går att tvätta av i duschen! :) I dag har du väl en mycket bättre dag hoppas jag??! Stor kram på ingååååång!

2012-02-06 @ 21:02:11
#4: Cheeky Malin

Ja tack Tammy, i dag är en mycket bättre dag. Kram tillbaks!

2012-02-06 @ 21:05:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: