Cheeky Malin

2012-02-09
19:48:34

Är min smoothie fortfarande en smoothie om jag häller i glass?
smooothie
Min smoothie (frysta bär + mjölk) pimpades upp med en bit vaniljglass och plötsligt blev den så tjock i konsistensen att jag fick sleva i mig den med sked. Är det fortfarande en smoothie eller har jag gjort en j-kligt tjock milkshake? Mmm.. och god är den.
(Sorry att skärpan är så kass, men mina fingrar är bortdomnade pga att jag inte kan släppa taget om min kalla, mycket goda "smoothie".)
Kommentarer:
#1: Mari

SV. :) Nej inte jag heller. Detta var väldigt lämpligt =) . Jag måste nog bryta trenden och skriva några brev..



Och du, sjävklart är det en smothie fast du stoppade i glass =)

2012-02-09 @ 20:07:31
#2: Tammy

Det blir ju en smoothie de luxe! Nu blev jag också sugen... Får se om jag orkar göra en... Ha en mysig fredag :)

2012-02-10 @ 19:11:58
#3: Cheeky Malin

Ja..fast något FÖR tjock..så mer mjölk (mindre glass)!

2012-02-10 @ 19:38:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: