Cheeky Malin

2012-02-08
06:32:23

Ålar ner i jeansen och tar klackarna idag
Jag sitter halvstressad med en handduk över mitt våta hår och måste snart börja the big styling av det. Jag ska försöka åla ner i de lite mer slimmade jeansen (så j-kla kaxig efter 1,5 veckas SVÄLT) och kanske till och med sprätta fram i ett par klackar till jobbet. Det är inte för att jag under min tvåminuterspromenad till jobbet hoppas få ragg, utan för att jag och min kollega AB ska ut och käka + se "Simon och ekarna" efter jobbet. Tur att man bor i city. Hade jag behövt mellanlanda hemma så hade jag antagligen intagit kvällskoman som vanligt.
Kommentarer:
#1: Meekatt

Ja, du SER! Dieten funkar!! Wiiiiih!! ;)

2012-02-08 @ 08:29:23
#2: Cheeky Malin

Absolut! Idag innehöll den både mazarin och krogbesök (vin inkl).. SUPERDIET!

2012-02-08 @ 21:25:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: