Cheeky Malin

2011-11-27
19:05:07

Våra liv börjar NUUU
- Våra liv börjar NUUU!!
Så brukade jag och min kompis säga under gymnasieåren så fort något gick som det "skulle". Det gällde oftast en kille. Som t.ex. när 22-åringen vi spanat in bjöd hem oss och ett killgäng till hans lägenhet. I smyg viskade jag och min kompis vårt mantra för välgång till varandra:
- Våra liv börjar NUUU...

Vad fan hände? Varför tyckte jag på den tiden att livet BÖRJADE var och varannan dag och numera tycker att livet känns som RÅÖVER var och varannan minut? När skedde den tokiga förändringen? Va fan, skärpning Malla. Nu ska jag vända trenden och börja återgå till att börja mantra:
- Mitt liv fortsätter NUUU!!!

Sluttramsat.
Kommentarer:
#1: Birre

Yes!!!!!!! ÖN... here we come :)))))

2011-11-27 @ 21:58:15
#2: Cheeky Malin

Ja det vore verkligen på tiden! Annars drar vi till Rhodos.

2011-11-27 @ 22:32:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: