Cheeky Malin

2011-11-25
19:07:49

Tack alla ni som tittar in på bloggen!
Tack för att ni tittar in på min lilla harmlösa amatörblogg! Jag har precis gått igenom ett par fotoalbum till som ni kanske märker. Foton är ju fantastiska vägar till att kunna återuppleva en känsla eller en upplevelse. Jag minns farmor och farfars lantställe, deras växthus, deras goda egenodlade potatis från landet och hemrökta fisk som i går när jag ser bilderna därifrån. Jag minns mormor och morfars fina trädgård på Byggmästaregatan och hur kul det var att peta upp deras trädgårddplattor för att se myrorna fly i ren panik. Jag minns lukterna och ljuden från Rhodos när jag ser bilden på mig och Michalis. Minns hur bra jag mådde. Men jag i tajta flätor, röd klänning och vita knästrumpor med en ballong i handen? De måste ha gett mig Ryhypnol eller nåt...

Hur som helst ska uppdatera mig med lite nya bilder i helgen. Dagsfärska. Tack för att ni tittar in!!!
Kommentarer:
#1: Helénan

hahahaha, TACK själv för att du delar med dej av otroligt många skratt och även allvar......och var inte för hård mot dej själv.....din outfitt var ju jättefiiiiiiiiin......hihi (som med Birgittas frissa då hon hade haft värmespolar i....jätteffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint......många kramar vackra Malin<3<3<3

2011-11-25 @ 19:59:29
#2: Cheeky Malin

Ha ha Birgitta

2011-11-25 @ 20:08:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: