Cheeky Malin

2011-11-02
00:52:15

Sömnlös natt..
Varför har jag så svårt att somna? Jag som var skittrött för några timmar sedan finner det nu omöjligt att sova. Jag fick ge upp och bege mig ut till vardagsrummet. Att ligga i kvar sängen och tvinga fram sömn är rena mardrömmen. Funkar inte.

Hade en sömnlös period för några år sedan i Grekland. Sov ingenting på flera dygn och skaffade till och med sömnpiller i ren panik. De funkade inte alls på mig. Bet inte ens det minsta på mig. Jag var lika ovilad som tidigare. Så det är väl inte heller ett alternativ antar jag.

Nej, då tror jag faktiskt mer på att rensa skallen på skräpet som ligger där och sedan satsa på en höst och vinter fylld av nära & kära, gamla som nya.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: