Cheeky Malin

2011-11-08
19:24:02

Polkafrossa

Den gyllene regeln om att inte handla mat när man är hungrig borde vara ett tvång. Man borde bli stoppad i dörren på matbutikerna om man avslöjade minsta tecken på hunger eller ens minsta lilla sug.

Hur nyttig mat jag än planerade att köpa i dag så slank ändå den jäkla påsen med juleskum ner i kundkorgen. Eller nu ljög jag - två påsar! En med traditionell smak och en med polkasmak. "Den måste vara god" tänkte jag och gav mig själv tillåtelse att köpa även den.

Därefter kom jag hem, lagade mat och sparade rester till matlådan i morgon, tog en dusch och fixade lite hemma tills den ena påsen slets upp i ett Estrellaliknande ryck. Polkasmak på skumtomtar? Ja det funkar. Det funkade så pass bra att hela påsen frossades. Nu mår jag illa. Over & Out.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: