Cheeky Malin

2011-11-06
08:35:22

Länsbuss 513
Ska kuska runt på diligensen mot Fjugesta i dag även kallad Länsbuss 513. Den här spännande resan på nästan en timmes färdväg tar mig ut till mina föräldrar. De flyttade ut till landet för ungefär 3-4 år sedan och eftersom jag klantigt nog aldrig tog körkort innan mina utomlandsår så får jag kuska ut med denna diligens.

I dag ska jag visa mamma hur hon kan använda min avdankade laptop till att kolla recept på nätet, läsa mejl från brorsan i Tyskland och va fan MIN BLOGG. Men framförallt så vill hon skriva av sig reflektioner och minnen som hon bär med sig på genom livet och jag har gett henne ett nytt usb-minne att spara sina hemligheter på. Nu ska jag bara visa henne hur.

Misstänker att pappa kommer showa lite som vanligt när man kommer ut...
Kommentarer:
#1: Sussie

Men du 'började' att ta körkort men tröttnade....remember? Nytt försök snart kanske? Du får övningsköra med mig, jävlar vad roligt HA HA HA! Synd och säga att det skulle vara hetsigt i kupén!!

2011-11-06 @ 15:42:19
#2: Cheeky M

Nej jag "tröttnade" inte men det fanns inga tider för uppkörning innan jag drog till USA. Så det skulle ju tas där sa man. Jo men visst serru. Borde spara ihop till det nu. Hatar att vara beroende av andra.

2011-11-06 @ 15:53:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: