Cheeky Malin

2011-11-25
06:21:23

Det GÖR inget
Som väntat tillbringade jag natten på soffan. För er som har läst min ännu nya blogg så har ni redan bekantat er med mina sömnsvårigheter så det är inte pga något partnerbråk. Förresten, om det hade varit parterbråk varför antog jag att det var JAG som skulle ligga på soffan? Kanske för att jag redan tillbringar var och varannan natt där numera ändå..

Men idag GÖR det inget. Det är fredag och i dag börjar helgen och i dag får vi lön. Inte för att den räcker långt den här månaden men i dag GÖR det inget. Första dagen vid lön är man verkligen "kung i baren" även om man inte lever som i Ugglas låt. Jag tänker vara "kung i baren" ändå - på mitt sätt. För som sagt, i dag GÖR det inget.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: