Cheeky Malin

2011-11-27
10:51:31

Dotter på 41
Mamma innan hon blev mammamamma och jag på Rhodos

Min mamma slutar aldrig vara mamma. Det spelar ingen roll att man har fyllt 41 år. I går skickades det ändå med dukar, lampa, kruka, värmeljus och två megastora ljus att tända i öppna spisen - och allt jag skulle göra var att hämta ett matsalsbord (som jag dessutom fått av dem). Min pappa slutar aldrig att vara pappa. Trots ledbesvär och medicinerad till max skulle det kånkas och bäras i går. Sedan fick jag nästan brotta ner både mamma och pappa för att de skulle ta emot pengar.

På andra bilden är mamma på besök hos mig i Grekland. Hon blev som en liten grekinna därnere och hon fick till och med en grekisk skomakare efter sig - tills farsan kom med på besök...

Kommentar:
#1: Sussie

Vilken härlig bild på er! Knorr

2011-11-27 @ 15:02:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: