Cheeky Malin

2011-12-19
18:18:39

Som Michael Jackson
Det är halt ute. Snorhalt. Jag gick med försiktiga steg till jobbet i morse men den nyfallna snön var mest blöt på marken. Jag kunde knalla på utan ett enda glidsteg. Det var lite skillnad på markunderlaget när jag skulle upp på stan efter jobbet. Oh my god. Jag måste ha varit en syn för gudarna. Jag gled, kanade och sprattlade över gatorna. Vad har mina skor för jäkla sula egentligen?

Det måste ha sett hysteriskt ut där jag kom framsprattlande med hala fötter och med en RÅSTIFF överkropp för att balansera mig från att ramla omkull. Snacka om att riverdansa över stan. Varje gång jag fick till ett steg som gled ut i någon typ av spagat så fick jag lust att tjoa till som Michael Jackson. Ooh!

Nu sitter jag tryggt hemma, i den blå morgonrocken, kl 18:13. Undrar om jag inte var coolare som Michael Jackson trots allt? Var får man tag i en glittrig handske?
Kommentarer:
#1: Helénan

hahahahha,

ser dej framför mej nu.......

ohhhhh, sen ta dej mellan benen.......så där karaktärisktiskt som bara Michael.......och jaaaa nu även DU kan göra......................

....hahahaha, ett otroligt skojjigt inlägg, som fått mej att skratta mej igenom morgonen.....

Du är bäst <3

2011-12-20 @ 10:51:43
#2: Cheeky M

Ja jag var inte lika smidig som honom bara...lite mer klumpig och stiff tror jag. ;)

2011-12-20 @ 21:22:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: