Cheeky Malin

2011-12-30
16:22:00

Dejten verkar lyckad
Jag har inte hört av min väninna i Sydney så jag antar att dejten gick lika bra som hon hoppades att den skulle. Eller så var den katastrof och hon sitter och hetsäter glass framför teven. Fan, så nyfiken jag är!

Var är det som avgör om en första dejt är lyckad förresten? Är det att jag känner att jag vill träffa den här killen igen - eller är det att jag känner att han vill träffa mig igen? Vilket är det man går efter? Vill man först och främst åtrå - eller bli åtrådd?

Det är rätt länge sedan jag dejtade på det sättet. Ni vet, en första dejt innan man har lärt känna varandra. När man i stort sett bara vet om varandras namn. Jag hade i och för sig en sådan dejt förra sensommaren. Den killen påpekade att det kändes som att jag ville vara någon annanstans. Det ville jag. Jag hade redan fattat tycke för någon annan. Fast det tror jag min dejt egentligen sket i för han malde bara på om sitt i alla fall. Ett riktigt ego. Trevlig, men ändå ett stort jä-la ego. Jag minns hur jag satt och skruvade på mig under middagen och längtade bort. Vi dejtade ändå några gånger till men det hann aldrig uppstå någon åtrå mellan oss. Inte från mig och säkert inte speciellt stark från hans sida heller. Han åtrådde nog mest sig själv.

Nu vill jag höra domen om min väninnas dejt. Är han en do eller don't?
Kommentarer:
#1: Anonym

hm......,en lyckad dejt är väll då man känner att man vill ha MEEEEER , så snart man skiljts åt. Man går som i ett transliknande tillstånd blandat med svettningar och fjärilar i magen. Man kollar KONSTANT på mobilen, för att se så den VERKLIGEN ÄÄÄÄR PÅ. Man rycker till såfort det plingar in ett sms, för att sedan kanske bli AS IRRI då det visade sej komma från någon helt annan.. Man kommer på sig själv sittandes och skriva den andres namn tillsammans med sitt eget.....,kanske tillochmed skriva HANS efternamn efter sitt förnamn.....Man börjar dagdrömma, om tex högtider tillsammans med honom. Man blir RÄDD då man kommer på att HAN kanske inte alls känner detsamma.....Man blir SUPERGLAD då man får dom där underbara smsén från HONOM.... Man hör inte riktigt vad som sägs till dej , OM det då NATURLIGTVIS inte är HAN som pratar......-jaaaa, likväl det är underbart härligt och breathless.....såååååå är det sååååååå otroligt jäkla jobbigt.....,men är ju så TOTAAAALT sårbar.......p.s sen har vi ju toalettbesöken.....då man träffas.....magen lixom jäklas med en.....Den GASAR UPP SIG.....-SLÅR aldrig FEL ......!!!!!!!! sÅÅÅÅ, nu fick du MIN tanke om den första dejten.....med HAN med stort H.....kraaaam<3 ditt största fan................

2011-12-30 @ 17:06:01
#2: Cheeky M

Ha ha ha stressigt värre...

Jag vill också känna fjärilar!

2011-12-30 @ 17:24:32
#3: Cheeky M

Är det här du bjäbbar????

2011-12-30 @ 17:57:37
#4: Anonym

NUUUUUUU, BLEV JAG PUBLISERAD........AAAMEN DEETTAAA VAR VÄLL PÅ TIDEN....<3

2011-12-30 @ 18:02:07
#5: Cheeky M

Hetsig???



Vad tycker du? Ska jag köra två bloggar eller dra över allt till Odd så småningom?

2011-12-30 @ 18:14:21
#6: Anonym

jaaaa, jag tycker det blir lite förvirrat att du har 2 bloggar......ahhhh, ta du åtta.....kram.

2011-12-30 @ 20:02:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: