Cheeky Malin

2012-01-23
00:42:45

Vill kasta mig upp i sadeln igen
Om fem timmar piper min mobil till och sedan startar alarmet. Jag sitter i soffan med full belysning och känner mig en aning trött, men inte sömnig. Hade en fnitterattack med Sussie i telefonen förut. Vi hade skitkul åt hur kass Mamma Mia-filmen är. Vi anser att en kass Wallanderrulle är mer sevärd.
Jag har kollat in en del bloggar och det är galet många som skriver om sina dieter. Jag hoppas de lyckas för jag skulle inte ORKA babbla om det. För mig är det tillräckligt jobbigt att handla all mat, laga den och planera. Suck. Jag ska väl börja I G E N men jag kommer bara mest att bitcha om det. Jag har, sedan jag helt plötsligt blev skrotad av min kille i oktober, lagt allt som heter nyttigt på hyllan. Orkade inte.
Ska försöka komma igång under nästa vecka (efter personalfesten på torsdag). Då börjar jag återigen med att räkna points ända ner till mina jeansbrallor x flera i storlek 27. Inser att jag faktiskt saknar mig själv galet mycket. Måste börja tycka om mig själv lite mer än vad jag har gjort den sista tiden. Måste kasta mig upp i sadeln igen.
Kommentarer:

Fasiken vad glad jag blir att någon tycker som jag! Mamma Mia ääär ju kass! Jag blev galen på allt snack om en "Feelgoodfilm" när den kom ut. "Irritatingfilm" vill jag säga.



2012-01-23 @ 19:07:56
#2: Sofia

Nä fy fasen för dieter. Man måste tänka på vad man äter men om man har problemet att ens äta regelbundet då hjälper ju inte det.

Jag har inte ens sett filmen. Säger en del. Jag brukar gå in med oskuggat sinne men den har jag inte ens startat.

2012-01-24 @ 19:31:02
#3: Cheeky Malin

Jag orkar inte ta tag i det...men om jag inte ska sluta som dokusåpastjärna i ett fettoprogram så måste jag börja tänka på kosten. Tajtare jeans pekar på "fel håll".



Mamma Mia - SE DEN INTE!

2012-01-24 @ 21:02:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: