Cheeky Malin

2012-01-14
17:02:39

På Spåret - med Sussie
I går låg jag och slökollade på ettans höjdare På Spåret som värsta pensionären. Den där bruden Nirsti eller vad hon heter, som satt som en fågelholk i ena buren, retade ihjäl mig. Tydligen gjorde Sussie samma sak i Karlstad för vi blev ju tvugna att ringa till varandra mitt under programmet och råbitcha. "Hur fan kan hon säga Ånge?" Plötsligt ringer någon mer mig och jag tittar på luren. Det var Jan, Sussies man. Han tyckte att vi var idioter som snackade i våra mobiler när han och jag har samma operatör och kan ringa gratis till varandra. Vi övergick till hans telefon. Han flikade in med en kommentar då och då, men när Sussie och jag bitchar som värst ligger han i lä. Hans röst gjorde sig inte hörd i går.
Tänk om jag och Sussie var ett av de tävlande paren i På Spåret. Vilket radarpar vi skulle vara. Jag skulle sitta och råflirta med Erik Haag så att hans fru Martina såg mordisk ut (trots ointresset av mig från honom) och Sussie skulle briljera med sin enorma allmänbildning. Tv-teamet skulle ha svårt att hänga med i Sussies och mitt bjäbb under resans gång. Bjäbbandet skulle vara igång sekunden efter att Luuk säger: Vart är vi på väg?
På Spåret skulle aldrig mer bli sig likt.
Kommentarer:
#1: klara

Tackk i förskott:)

Ja tyvär så är ju sjukdomen så pass okänd...

Men många som har sjukdomen berättar om den som om 5-10 år kanske läkarna får lära sig om den redan i utbildningen och försäkringkassan kan acceptera en sjukskrivning m.m

2012-01-14 @ 17:53:29
#2: Johanna

Håller med, jag och Lars höll på att bli galna på dårpippin - hur fan har de kommit med i programmet över huvudtaget? Ansök, skullevara guld att de er 2 där!

2012-01-14 @ 18:11:38
#3: Cheeky Malin

Ha ha "ansök"..

2012-01-14 @ 18:28:33
#4: Sussie

Jag menar....bara bjäbbandet om VEM som ska dra...

2012-01-14 @ 18:44:00
#5: Cheeky Malin

Tydligen så tycker du att det är ditt jobb? Jag orkar inte dra så be my guest. Jag kollar vad Erik gör...

2012-01-14 @ 18:48:36
#6: Sussie

Funkar för mig!

2012-01-14 @ 19:27:54
#7: Johanna

ha ha, sitter själv och garvar åt "ansök" :-))

2012-01-15 @ 23:05:02
#8: Cheeky Malin

Ja, jag och Sussie skrattade åt det förut idag. "Tror Johanna att kändisarna som är med har ansökt?"

2012-01-15 @ 23:30:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: