Cheeky Malin

2012-01-26
06:26:51

Med eller utan jeansen
Sveper en mugg kaffe och stressar för att hinna föna håret till en duglig frisyr. Det kan bli Diana Ross a la 80-tal och det kan bli white trash-brud frissa om jag inte anstränger mig lite. Håret kommer dessutom vara uppsatt resten av dagen innan personalfesten. Ska nämligen inom kort dra på mig landstingets vita kläder och då bör håret vara uppsatt. I alla fall ett långt hår som mitt.
Mitt kropp verkar protestera som vanligt. Vill helst inta liggläge och är inte pigg på min idé om att ta de tajtare jeansen i dag. "Men hur tänkte du nu?" tycks min kropp säga mig.
Ser fram emot lite vino & flino med kollegorna efter jobbet - med eller utan jeansen.
Kommentarer:
#1: Sofia

Nyfiken: är du uska eller Ssk eller läkare?? Eller nått annat? Läser ju själv till Ssk.

2012-01-26 @ 21:02:22
#2: Cheeky Malin

Jag är medicinsk sekreterare på ortopeden. Så inte en syrra... ;)

2012-01-26 @ 21:26:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: