Cheeky Malin

2012-01-06
11:06:50

Lyhört
Har varit bortskämd med att vara utan grannar ett tag och jag blev påmind om hur jäkla lyhört det är i morse. Det var när jag la mig vid femtiden i morse som en av grannarna släppte loss. Nej, inte som ni tror nu. Så snart jag hade lagt mig till rätta fick killen i lägenheten under mig en nysattack. När jag nyser låter det som: njet! Nyser på ryska typ. När killen under mig nös så lät det mer som: AAAAAATTJOOOOOOOOOOO! Med volym dessutom. Jag fullkomligt hoppade ur sängen vid varenda nysning. Vet inte om han hade fått en allegireaktion för jäklar vad han gick loss med nysningar.
Jag får väl vara tacksam att jag inte längre bor under familjen Hyperaktiv i alla fall. Det var en ren fröjd att se dem flytta. De måste tänka detsamma om mig. "Åh va skönt att slippa den där jobbiga gnällkärringen!"
De möblerade varje kväll (vet inte om de var besatta av att leka skeppsbrott eller nå't), hade inneskor med klack (typ steppdojor), småbarn, en helnervig labrador och förbannat många leksaker med HJUL på. 
Jag är även tacksam över att jag inte har Agnes-Nicole från svenska husfruarna som granne. Tänk er att höra hennes nasala röst eka mellan väggarna när hon ska "sjunga upp". Horribelt.
Kommentar:
#1: Helénan

hahahaha, SÅÅÅÅÅÅ NASALT.....,hahaha<3

2012-01-06 @ 18:13:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: