Cheeky Malin

2012-01-27
18:00:29

Gamla bikinibilder
Nu när jeansen sitter för tajt igen ska jag börja räkna prickar/points och vad fan de nu kallar systemet. Jag måste i alla fall komma igång med regelbundna måltider och framförallt ordentliga måltider igen. Har deppat över rostat bröd i över tre månader och nu känns det bulligt över bålen. Bröd gör mig FET. Sedan kommer ju suget på allt annat pga av den kassa kosten och det gör mig ännu FETARE.
Mitt ex i Grekland nämnde häromdagen några fina bikinibilder han har kvar av mig (säkert tio år gamla) och jag blev nästan frestad att be honom skicka mig ett par kopior. Så jag kunde sitta och stirra på gamla foton av mitt smalare och yngre jag och tänka "vad fan hände?" - men jag ska inte göra det. Han får behålla dem själv. Ska fixa kroppen på nytt. Ja, förutom att bli yngre då.
Mot nya bikinibilder (yeah riiiight)...
Kommentarer:

Nja, gamla bikinibilder gör ingen glad. Jag lovar.

2012-01-28 @ 16:40:13
#2: Cheeky Malin

Nej precis vad jag insåg. Jag får jobba med det jag har istället.

2012-01-28 @ 17:00:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: